søndag den 8. december 2013

Galla på Sønderborg Statsskole

Jeg føler mig produktiv i aften, så vil gerne udgive endnu et indlæg, der hander om den skønne, skønne fest, galla....

Der var gentlemens i smoking, og ladies i alt fra struttende skørter til ålestramme, glitrende paillet-kjoler med skyhøje stilletter og skinnede hår. Udsøgt mad og vin stimulerede smagsløgene, og søde toner fra orkesteret på scenen forkælede ørerne.

Og folk drak sig fulde i vin og slog sig løs. Yeah.

Også var der Les Lancier, som blev danset i gymnastik salen.... Lad mig sige det sådan: alt der kunne gå galt, gik galt. Jeg er glad for at vores forældre ikke var det til at se rædslen. Men det var hylende morsomt.

Her er et par billeder, der kan give indtryk af aftenen:

Hele 3.u ;)


Ladies man.

Skøn gallapartner. <3

Sig aaaaahhh....

Fotografen: "Er det nu jer igen?! Jeg har taget 700 billeder i aften, og I er mindst på mindst 400 af dem!"


Mit yndlingsbillede. :D



Skøn aften!
Det her år kommer til at gå alt for stærk. Før jeg ved af det, vil jeg poste et indlæg med mine studenterbilleder, snøft.
Godnat. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar