torsdag den 4. oktober 2012

R-R-R-RAVE!

Mit gymnasie holder fester ca. 6 gange i skoleÃ¥ret. Det er kendt for det gymnasium med de bedste fester, og jeg mÃ¥ indrømme at det lever op til sit rygte. Det er kun for folk der gÃ¥r pÃ¥ gymnasiet og afgangselever, men vi er sÃ¥ ogsÃ¥ godt  ca. 1000 mennesker.
Men altså, den sidste fest jeg var med til, var RAVE! Det var her, d. 28.09. Det er en fest der bliver holdt hvert år, fordi folk bare vilde med temaet. I år sagde mange så godt nok at den ikke var så god som den plejer, men det har jeg lidt svært ved at udtale mig om, for jeg kan ikke huske så meget af den (haha).
Nå, men her er en slags definition på rave. (og nej, vi tager ikke stoffer til festen. Jeg gør i hvert fald ikke.) På Statsskolen er det en fest hvor folk går amok i skrigende farverigt, hæsligt sammensat tøj, virvar af knæklys og laserlys og dårlig technomusik med akavede moves. Pisse fedt.

Folk går amok på dansegulvet badet i skæret af laserlyset

2.u tøserne fyrer den for vildt af på dansegulvet. Jeg er hende i den blå t-shirt med de neongrønne disketter på til højre i baggrunden. :p

Forresten, her er en video som E69 (skolens festudvalg) har lavet for nogle år tilbage og hvilke moves man skal fremvise på dansegulvet:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar