søndag den 24. marts 2013

Kørekort

Jeg ville bare sige at jeg er endelig er startet på kørekort!
Jeg har valgt at tage det i Citykøreskolen i Sønderborg, for det er den jeg har hørt de bedste anbefalinger om. Og den har indtil videre ikke skuffet.

Indtil videre har jeg haft to teorilektioner, og et førstehjælpskursus - begge har vist sig at være mere spændende end jeg havde regnet med. Det ville ikke have gjort mig noget at lære mere i førstehjælpskurset - men nu må jeg vente med at lære mere til jeg kommer på medicinstudiet. ;)
Vores lærer til teori forstår at gøre undervisningen spændende, og jeg glæder mig til at komme ud og køre for første gang i 'kravlegården' på onsdag. :-)

Så alt i alt, er det en god oplevelse at tage kørekortet - man føler sig da også lige en tak ældre hver gang man kommer ind i lokalet, eller sidder bag rattet på en bil.

Gad vide hvordan jeg vil klare mig i kravlegården...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar