onsdag den 5. juni 2013

Før læseferien

Okay, det er snart længe en måned siden jeg har skrevet et indlæg herinde. Jeg har haft travlt, også efter det var jeg bare doven. Men nu tager jeg mig sammen, og laver en opsummering af de fede ting der er sket siden!

Først var der manager 16-17 maj. Det var super epic, som sidste gang! Min holds tema var 'Major Lazer' (jeg er stadigvæk ikke 100% sikker på hvad det er...), vejret var godt og folket havde det fedt.

Hvordan pokker kom jeg derop...

Hand always on the target! <3

Major Lazer og en grønlænder i kåbe.

Hygger med øl og Red Hot Chili Peppers på plænen foran Stats.


Gud ved hvem der har badet i det bassin... men hey, de havde Tempt!
Også var jeg til byfest med de bedst'. Eller... det blev ikke til så meget byfest, for vi kedede os, så vi tog på Buddy Holly og dansede med tyskere.



Ludo til forfest!




Såeh... Ja. Vi har det godt. ^__^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar