onsdag den 5. juni 2013

Læseferie !

Ja, så jeg fandt ud af at jeg skulle på i to skriftlige eksamener i læseferien: tysk A og engelsk B. Tilgengæld kom jeg ikke op i mundtlig fysik B, som så mange andre gjorde, hæhæ. Så jeg har kun en eksamen her i læseferien, og det er en årsprøve i AT.

Og hvad laver man så?

image

Man sover længe, lægger sig i solen og fortsætter med at sove, læser mange bøger (for nu har jeg ikke andet end tid!) og nyder friheden alt hvad man kan. Død lækkert.

Også har jeg da også lige bestået teoriprøven! Wup, wuup! Så er jeg et skidt tættere på et kørekort.

I horisonten er der udsigt til grillfester, køretimer, shopping- og byture med damerne, også skal jeg også lige en uge til Hviderusland og to uger til Tjekkiet.
Det ser ud til at blive en god sommerferie!
Nå ja, også skal jeg møde min forskerkontakt d. 19 juni. Jeg er virkelig spændt på hvordan hun er, og glæder mig lidt til at komme i gang med mit forskningsprojekt som er blevet lagt væk og forglemt i eksamensforberedelserne. 

Men indtil videre nyder jeg dovenskaben... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar