lørdag den 8. september 2012

Vampyrer og fødselsdage

Aaahh, hvor jeg bare glæder mig til at se Breakind Dawn del. 2 i november!
Jeg er pisse ligeglad med folks fordomme om Kristen Stewart, vegetar vampyrer, teenage-Edward-flip og at det der fis. Jeg kan godt lide Twilight, det har jeg altid kunnet og vil altid blive ved med at kunne det. Der skal altid være plads til fantasi og urealistiske, perfekte vampyr-kærester.
Og Kristen Stewart er en god skuespiller, og folk skal lade være med at blande sig i hendes privatliv, for de aner ikke en skid! De har bare ondt i røven af andres succes.
Her er forresten den helt nyeste trailer. (Bedre kvalitet her på yahoo.)
Også var jeg til Statsskolens fødselsdagsfest i går.
Sidste år var temaet 'House of Doom' for at fejre købet af det gamle domhus ved siden af skolen, og der var min klasse græske guder. Jeg var jagtgudinden, Artemis:
Lækkert kostume. Det var pisse varmt på skolen fordi der var så mange mennesker, og selvom de fleste skiftede fra kostumer til festtøj senere på aftenen, festede mine veninder og jeg i toga. Og hvorfor ikke? Fucking lækkert at danse i et sengelagen. Jeg kan godt forstå at de gamle grækere gik i det hele tiden. Jeg ville være blevet konfirmeret i det kluns, hvis jeg havde fået lov.

Nå, men i år var temaet 'Idoler' og vi valgte - efter en lang debat - videnskabsmænd. Fordi vi er nørde-linjerne, duh. ;) Og heldigvis for det, for nogle af de andre ville klæde sig ud som vores fysiklærer, Ingo. xs Han er mega sød, det er slet ikke det, men det ville bare have været akavet...
Nå, men mit kostume blev så:
Gæt en videnskabs mand. Isaac Newton ftw. Og hans 2. Lov.
Ikke for at være respektløs eller noget, men sidst vi lavede forsøg med hans lov - eller burde lave det - lavede vi det her i stedet for

2.g'er i en nøddeskal. Slip aldrig teenagere løs på egen hånd i laboratoriet.

Nå, men var en hyggelig aften bortset fra det, og vi lærte nogen søde putter at kende.
God weekend til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar