lørdag den 17. november 2012

Life in pictures

Jeg fik en idé om at vise mit hverdag i billeder...
Så, here we go. Det her er hvad jeg har gang i pt.

Lektier, afleveringer, rapporter, regnestykker... Bøger og papir flyder i bunken, begraver mit skrivebord og tager mit liv. Ingen overdrivelse her - 2.g er et lektiehelvede.

Når jeg har brug for at koble af fra en hård da i skolen, så ser jeg mine yndlings tv-serier (Vampire Diaries, Pretty Little Liars, osv.), og helst med mit strikketøj i hånden. Projekt sort tørklæde.

Badminton er en anden ting der får min til at koble af. At udfordre sin krop fysisk efter at have hængt over computeren hele dagen er bare befriende.

Jeg går ikke så ofte med min dejlige hund som jeg har gjort før i tiden, men når jeg har tid i weekenden, tager med ham og forældrene i skoven og får luftet hjernen.

Venner er bare skønne. Jeg aner ikke hvad jeg skulle gøre uden dem. Min hverdag ville blive trist og grå, og gymnasiet ville være ufremkommeligt. 
(Jeps, jeg ser altid sådan ud på billeder. Kameraet kan ikke lide mig. Spindelvævet er pga. Halloween.) 

Og selvfølgelig... bøger! Jeg læser når jeg har mulighed for det, hvilket desværre ikke ret ofte. Akvarelbogen, er fordi jeg skal lave en julegave til min mor. Hun ønsker sig nogle malerier til at pynte stuen. Jeg elsker at tegne/male, så why not? Juleferien må gerne snart komme så jeg kan få overskud til at gribe penslen.


Uh, jeg har forresten bestilt to bluser fra asos! De har godt nok kostet lidt over en fjerdedel af min løn, men hvad pokker. Julefrokosternes tid nærmer sig...
Og min skønne mor har lovet at sy mig en ny sort nederdel til dem. Når man ikke finder noget i butikkerne, og røven er blevet for stor til den gamle, så er det fedt at have en mor der er fiks med en symaskine.
Selv begrænser mine evner sig til tørklædestrikning og lappe huller... ak ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar