torsdag den 27. december 2012

Juleferie

bom, bom, så er der ferie!
Okay, det har der faktisk være siden d. 20.12, men altså, jeg er er gået totalt på ferie-skildpasse-mode og laver alt langsomt i de følgende to uger. Jeg kalder det mit anti-lektie-stress terapi. Det indebærer, indebar og vil indebære følgende:
Pakke, pakke, pakker gaver!

Vores hund er faktisk utrolig heldig i år. Han får en hel masse kødben og et legetøj der larmer - hvilket er omtrent det eneste der skal til for at gøre en hund lykkelig.

Hjemmebag! GUF! Julehygge x 100.

Godt nok blev de klejner tørre, men der var inden der brokkede sig. Bjerget blev spist i løbet af 2-3 dage.

FROOODO! Nu forstår man hvorfor han bliver overforkælet...

Juletræ! Julehygge x 1000

Jeg kan kun lide sne, når jeg ikke skal udenfor mens det er der...

Jul i Valhal! Julehygge x 1000000... Jeg elsker Lokes sang!



Jeg skal læse såååå mange bøger, for nu har jeg ingen lektier for, haha!

Og... hvad? Kan det virkelig passe?! Har jeg virkelig fået en Kobo Glo i gave??!! Det tror jeg vidst har... ;)
 Også har jeg også været med mine forældre i biffen i går og set The Hobbit i 3D!

Den var bare god! Men hvor var jeg skuffet over den bratte slutning.
Jeg skriver en separat anmeldelse engang. :)
Glædelig Jul alle sammen!

P.S. Det eneste der har ødelagt mit humør, er at jeg har været syg lige siden d. 20 også indtil nu. I min fucking juleferie. Dårlig stil. -_-'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar