fredag den 7. december 2012

Klaroline!

Ok, er jeg virkelig den eneste der er vild på at se noget Klaus+Caroline action i Vampire Diaries?
Jeg blev såååå dybt skuffet over at han ikke var med gårsdagens afsnit. Kunne han ikke bare været kommet ridende på den hvide hest, myrdet alle folk inde i laden (eller bare Elena), og hvisket sine inderste, mest hemmelige følelser i øret på Caroline? Så tror jeg vidst ikke hun ville have afvist ham igen. Nå, men han er i hvert fald med i næste afsnit.
 Caroline: "Why am I suddently the bad guy?"
Klaus: "Come, let's have a drink. Then I'll tell you all about being the bad guy."
Og jeg så træt af det konstante trekantsdrama mellem S. brødrene og Elena. Kan de ikke bare alle sammen gå i seng sammen og komme over det. Eller måske bare lukke Elena inde i det der gravkammer og få Bonnie til at forsegle det?
Okay, hvis jeg skal være helt ærlig,ville serien ikke fungere uden hende. Elena får gang i noget ulykke og action i Mystic Falls, og derfor sidder millioner af teenagers (inkl. mig) klistret fast til skærmen når en ny episode kommer.
Og fordi der er mange lækre mænd med. Sex sælger fantastisk godt.

Men jeg kan ikke lide hende alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar