mandag den 31. december 2012

Men of 2012

Tænkte lige jeg ville lave en liste over søde, mandlige skuespillere som jeg godt kunne lide dette år. Jeg vil ikke nummerere dem efter favoritter, for hvordan kan man vælge mellem dem? :-) Here we go:

Alexander Skarsgaard
Super skøn viking fra Sverige,  som vi bedst kender som Eric Northman i True Blood. Jeg glæder mig allerede til næste sæson med den her dejlige mand!



Robert Jr. Downey
Bedst kendt som Tony Stark fra 'Ironman'-filmene og Sherlock Holmes i de nye 'Sherlock Holmes'-film. Jeg elsker denne mand for hans skuespils talent! Efter min mening kan han sagtens måle sig med Johnny Depp, for han er utrolig god i de roller han spiller. Og han udfører dem med en fantastisk originalitet, humor og professionalitet. Det er noget jeg savner ved mange skuespillere i dag, så jeg takker mr. Downey for at hæve standarten.




Paul Wesley
Ham her er en lidt special sag. Han er - i hvert fald for mig - new stuff. Han er blevet kender gennem sin rolle som Stefan Salvatore i 'The Vampire Diaries'. Grunden til at jeg har valgt ham, er fordi han har den der total-nede-på-jorden personlighed, og samtidig en mystisk udstråling. Jeg håber at han vil få nogen andre roller, så han kan vi os hvad han duer til. ;)
Og så har han bare de der intense øjne! Gosh!


Matt Bomer
Ham lærte jeg først at kende fra 'White Collar', hvor han spiller kunsttyven Neil Caffrey som hjælper FBI med at fange forbrydere. Men har dog også for ikke så lang tid siden set ham som stripper i 'Magic Mike'. ;) Jeg må indrømme, at jeg kårer ham på grund af hans uforbederlige charme i alle hans roller og hans udseende. Vi fortjener trods alt alle noget lækkert at kigge på.


Chris Hemsworth
For nyligt blevet ret kendt gennem 'Thor' og 'The Avengers' hvor han spiller guden Thor fra den nordiske mytologi. Også var han også med Kristen Stewart hovedpersoner i 'Snowwhite and the Huntsman', hvor han spillede jægeren. Ham vil jeg kåre, fordi han bare er den der store, down-to-earth stærke viking med smilende øjne, som man aldrig kan blive træt af at kigge på - eller høre hans den dybe stemme!


Ekstra info: Hans lillebror - Liam Hemsworth - som er ret cute, spiller Gale i 'The Hunger Games'.

Også er der et par andre stykker, som gør filmene lidt bedre bare ved at være til stede i dem:

Robbie. <3 Du er allerbedst i 'Water for Elephants'.

Ian Somerhalder. Synonymet for charme - selv når han ser vred ud.

Alex Pettyfer - til ære for Maryam, som er håbløst forelsket. Jeg kan ikke bebrejde hende det. Hans britiske accent i 'Wildchild' er uovertruffen.

Keanu Reeves - personlig nytilkommen favorit, efter at have set 'Dangerous Liasons'. Jeg er bare vild med hans ansigt, helt igennem specielt. Jeg fandt forresten det her om ham, som jeg synes var ret sjovt.
Jeg håber ikke jeg har forsømt nogen. ;) Godt nytår alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar