mandag den 17. december 2012

Julefrokost med 2.u

Hey hey
Jeg var til julefrokost med min klasse i lørdags. Og det gik lidt vildt for sig. Måske lidt FOR vildt. Der er i hvert fald kommet nogle skandaler op til overfladen efter festen, og nogle ret pinlige billeder. Men det her er en censureret blog, så der kommer kun nogle uskyldige nogen her:
Hvad er en julefrokost uden pakkeleg?!

To søde piger... Hov Malene! Hvad er det lige du laver?

Go' gammeldavs julemiddag. Der er endda Tuborg Julebryg til!

Mænd på deres rette plads: køkkenet

Gruppebillede efter Ulriks & Visses (lidt nederen) stripshow.

Smukke dame i rød kjole. <3 Jeg synes faktisk også selv jeg er blevet ret OK på billederne - i forhold til hvordan jeg plejer at se ud. ._.'
Det bedste er dog at jeg har ferie om 3 dage! Så kan jeg måske endelig komme i julehumør - når der ikke vil være flere afleveringer der står mellem mig og julen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar