torsdag den 2. august 2012

Knæet

Hej blog.
Jeg har i dag været til lægen, fordi jeg adskillige gange har fået ondt i knæet da jeg var ude at jogge, og allerværst var det i går da jeg var i byen med min veninde. Lægen sagde at medmindre jeg havde haft ondt i knæet i seks uger, og det var hævet, ville hun ikke gøre noget ved det. Det var normalt at unge fik ondt i knæet når de dyrkede sport, blah blah, Panodiler mod smerter, blah...
Ko.
Så jeg var ude at købe et støttebånd. (Billede følger) De lorte tingester koster 300-800 kr. i sportsforretninger, men så fandt jeg et til 70 kr.  i en dagligvare butik. Den ser grim og klodset ud på benet, men det gør sit job. Jeg har ikke tænkt mig at halte rundt som en eller anden gammel dame hele tiden, så hellere have den på en gang i mellem. Ellers vil jeg prøve at google om jeg kan forebygge smerter i knæ på en anden måde. Jeg skal med mit gymnasium deltager i et 6 km natløb til Kulturnat i slutningen af August, og jeg har ikke tænkt mig at lade mit knæ stoppe mig.

Ellers har jeg fundet ud af, at jeg har fået skema til næste år. Og det ser lækkert ud. En uge med 3 moduler hver dag, og den anden uge med 4 moduler tirsdag, 2 moduler fredag og 3 moduler de andre dage.
Det er for vildt!
Mit skema i 1.g bestod næsten kun af 4 moduler. .___. Underligt at min hjerne ikke smeltede.
Godt nok siger de at 2.g er hårdt, men altså med sådan et skema...

På søndag skal jeg til Solbakken. Jeg glæder mig helt vildt meget, og det bliver desværre min sidste sommerlejr, da jeg fylder 18 i februar og kan ikke komme på lejr mere. :I Så det er bare om at få det bedste ud af det, hvilket jeg da også har tænkt mig at gøre.

Vejret er underligt, skiftevis regn og sol, men det er varmt og det er det der tæller.

Cheers.
"Brøl."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar