søndag den 19. august 2012

What to write?

Hej
Ok, jeg ved at det er længe imellem mine blogindlæg, men jeg mangler lidt åndelig inspiration til at få skrevet noget godt (eller mere eller mindre ligegyldigt).
Så i dag bliver det mere eller mindre ligegyldigt.

Vejret er godt - det har det været ca. 3 dage i træk nu, og i går kom det næsten op på 27 grader.
Det føles som om jeg vil smelte når som helst.
Jeg hader varmen i Danmark. Da jeg var i Canada, var det 30 grader hver dag, men det var sjovt nok ikke så slemt som her. Det er fordi varmen i Canada er tør, hvorimod varmen her i det dejlige danske er fugtigt. Så alt ting klæber og sveder, og ad ad ad...
Men jeg må trods alt glæde mig over varmen så længe den varer. For jeg ved at jeg vil brokke mig igen når vinteren kommer.
- igen, selvom der er minusgrader i Canada om vinteren er det mindre koldt end i Danmark, fordi vi her har en fugtig kulde der bare kryber ind under uldsweateren og skiunderbukserne. Har jeg ikke bare valgt et skønt land at leve i? .__.'

Nå, men jeg glæder mig i det mindste til i morgen hvor jeg skal starte på en ny badminton sæson. Hurra! Det har jeg glædet mig til siden sidste sæson sluttede - i marts, efter min mening aaalt, alt for tidligt. Jeg tror jeg har gået til det i ca. 6 år nu, og jeg er faktisk pænt dårligt i forhold til hvor længe jeg har spillet. Men, who cares? Det er fedt at spille! Desværre er det her min sidste sæson, da jeg næste år skal rykke op til seniorerne (danske pensionister med svedebånd der mangler et tidsfordriv og en anledning til at udveksle sladder) så jeg tror hellere at jeg bare stopper. Så må jeg starte til yoga eller noget i stedet for.

Ellers er jeg startet på gymnasiet i sidste uge- torsdag - og jeg ved ikke om jeg har sagt det, men mit skema er skønt! Det er nok fordi jeg er sluppet af med de åndssvage C-niveau fag. Så kan jeg så glæde mig til et nederen skema i 3.g, hvor jeg skal have religion og oldtidskundskab på C. (Hvad fuck skal jeg bruge det til?!)
Gymnasiet er en stor institution til tidsfordriv og irrelevant undervisning som du alligevel aldrig nogensinde får brug for - det meste af tiden.
Men det er fedt alligevel. ;)
Puttede en af mine venner fra folkeskolen, Simon. Han går på samme linje som mig nu, i 1.g.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar