lørdag den 11. august 2012

This or that

Ok, det her er noget jeg har hentet fra en andens blog. Af ren kedsomhed og også fordi jeg ellers aldrig får tid til at lave sådan noget, har jeg besluttet mig for at udfylde den. :p
Altså, det hedder 'this or that tag'. Taggen går ud på at du får muligheden mellem to ting. Ud af de to ting vælger du så din favorit og skriver hvorfor
Såå.. here we go.

THIS OR THAT?

Makeup:

Blush/Bronzer:
...burde jeg vide hvad det er?
Lipgloss/Lipstick:
Lipgloss. Den går man aldrig galt i byen med. Man risikerer ikke en uklædelig farve, eller at den tværer ud og du ligner Jokeren fra Batman. Og ikke mindst er lipgloss lidt mere diskret med stadigvæk flirtende. Også SKINNER den!! *G*
Eyeliner/Mascara:
Hmm. Mascara er helt klart lettere at putte på (og hurtigere), men eyeliner giver bedre effekt fordi mine øjenvipper er mørke i forvejen. Så det bliver nok begge dele.
Foundation/Concealer:
Jeg bruger ikke nogen af dem. Min hud er pæn og bumsefri. :)

Farvede/Neutrale Øjenskygger:
Jeg tager ikke så ofte øjenskygge på, men når jeg gør skal der være lidt gang i den. Og hvis jeg ikke er i humør til det, så bliver det neutralt.

Pressede/Løse Øjenskygger: 
... :o ??
Jeg føler mig mere og mere som om jeg er blevet født som det forkerte køn når jeg læser de her spørgsmål.

Makeup Børster/Makeup Svampe:
Børster. Jeg anede ikke at der fandtes makeup svampe?!

Krop:


Parfume/Bodysplash:
Parfume. Igen må jeg indrømme at jeg ikke aner hvad det andet er...

Body Lotion/Body Butter:
Body Lotion. Det er hurtigere at påføre end det andet tykke stads.

Tøj:

Jeans/Joggingbukser:
Jeans! De passer til alt tøj, og til alle lejligheder. Men jeg kan nu også lide leggings.

Langærmede/Kortærmede:
Begge dele. Det kommer an på hvad jeg lige har lyst til - og om det er for koldt.

Kjoler/Nederdele:
Kjoler. Nederdele kan dog sammensættes med forskellige bluser, alt efter hvilket look du går efter.

Striber/Ternet:
Striber! Tværstribet! YES!
Men ternet er også fint.

Flip Flapper/Sandaler:
Kommer an på til hvad. Hvis man skal ud og shoppe og gå rundt længe, så sandaler. Der skal dog være plads til at fødderne kan ånde i dem.

Tørklæder/Strik Huer:
Mest tørklæder. 
Men huer er dejlige om vinteren. :)

Hænge Øreringe/Stik Øreringe:
Begge dele. Hænge til fester, stik til hverdag.

Halskæder/Armbånde:
Armbånde. Den eneste halskæde jeg går med er mit dåbskors.

Hår:

Krøllet/Lige:
Jeg har sådan noget halvt glat halvt bølget. Det ser godt ud (på de gode hårdage) men jeg kan bedst lide enten proptræk-krøllet eller helt straight.

Knold/Hestehale:
Knold tager længere tid at lave fordi mit hår er så tungt, så hestehale.

Hårnåle/Sommerfugle Spænder:
Hårnåle! Til at styre alle de små luskede hår der altid lister sig ud af hestehalen.
(Sommerfugle?!)

Hårspray/Gele:
Hårspray.


Det var vidst dagens egotrip...
I er velkommen til at kopiere og lave den selv. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar