mandag den 18. juni 2012

H&M

Hej blog,
jeg har så valgt at skrive det her indlæg på dansk.

Har været i H&M igen i dag - for fjerde gang i løbet af to uger. Du fatter bare ikke hvor mange penge jeg bruger i den butik. ._. Til mit forsvar skal det så lige siges at jeg var der i dag for at købe gave til en veninde jeg skal til fest hos på onsdag, OG fordi jeg skulle bytte en bh.
Nå, men jeg kunne ikke dy mig for at købe et par andre ting med, mens jeg nu var der. <__<

Normalt blogger jeg ikke om tøj - jeg har ikke den fjerneste forstand på mode, jeg er altid to skridt bagud. Men jeg synes lige at jeg ville vise hvad jeg havde købt i løbet af de fire gange jeg havde været der:

Sandaler - 100 kr.

Bluse, by L.O.G.G.- 79,95 kr.
(latterligt dyrt, I know, men var helt forelsket.)

Bh - 99 kr. (nedsat til 50 kr.), Trusser - 60 kr (nedsat til 30 kr), Sokker til ballerinas - 3 stk. for 60 kr. (nedsat til 30 kr.), og Vanilla/ginger Lipbalm - 20 kr (nedsat til 10 kr.)























     




Det var  et eller andet salgs udsalg der - sikkert fordi de skulle have en ny kollektion ind - så det benyttede jeg mig da af. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar