fredag den 22. juni 2012

Billedkunstprojekt vol. 2

Eftersom jeg har lavet mit værk som en blyantstegning, har jeg også besluttet mig for at lave det i akvarel. Jeg elsker at male i akvarel, og det scorer nok bonuspoint hos censoren hvis jeg kommer med lidt ekstra (jeg ville jo oprindelig have lavet værket i akvarel, men kom så til at lave 'for meget' med blyant.) Så jeg er startet i dag:

I kan se et hjørne af min første tegning oppe i venstre hjørne. Den er faktisk blevet pæn god, og jeg lægger den herind når jeg er færdig med eksamen. :)
Den del jeg hader mest ved akvarel, er skitsen med blyant først. Det tager altid så lang tid og er ret kedeligt. Men så er jeg færdig, og slår mig løs med penslen og mine gamle farver - som jeg nok har haft i over 10 år, eller noget. o:

 
Jeg er blevet færdig med hele himlen i dag, og laver resten i morgen formiddag, hvis jeg kan nå det. Jeg har brugt næsten hele min blå farve. d:

Ellers skal jeg hen til min kærestes forældre i morgen - sammen med min kæreste selvfølgelig. Hans søster og hendes kæreste kommer også, så det bliver nok hyggeligt. Og mindst lige så akavet. :I 
Hvad skal jeg tage på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar